סה"כ צפיות בדף

אמירות

אנשים משועממים הם אנשים משעממים./עזיז סובח


אנשים מעוניינים הם אנשים מעניינים. /עזיז סובח


מה שאתה מוותר עליו - אתה שולט בו./עזיז סובח


מה שאינך יכול לוותר עליו - שולט בך./עזיז סובח


כל יום הוא יום יפה, לא כל יום הוא יום שמח./עזיז סובח


הקרב היחידי ששווה להשתתף בו הוא הקרב על החינוך./עזיז סובח
הקרב היחידי בו שני הצדדים מנצחים בו הוא הקרב על החינוך/עזיז סובח


מה שאתה נותן לאחרים שלך לעולם./עזיז סובח


כשאתה מוזמן לארוחה אצל זאבים, תבדוק טוב אם הוזמנת בתור אורח או בתור מנה./ערבי עתיק


אני לא עושה עשרים דברים אני עושה דבר אחד בעשרים מקומות - אותי. /עזיז סובח

חלומות הוא החומר ממנו אני טווה מעשים/עזיז סובח

המקור לרוב דימויים בשפה הוא חוש הראייה/עזיז סובח

בעיות של הגיון אני פותר בהיגיון, בעיות של רגש אני פותר בהיגיון - אל לרגש להיות מושל בחיינו אבל הוא המניע המרכזי בהם. אני יצור לא הגיוני שלפעמים מתנהג בהגיון...רק לפעמים.

אין תגובות: